چهارشنبه ۱۶ خرداد ۰۳

پیراهن کمر کش

مزیت های پیراهن کمرکش

یکی از تفاوت ها یا مزیت هایی که پیراهن کمر کش نسبت به دیگر پیراهن ها دارد پوشیده بودن آن است،برای همین ویژگی شما میتوانید از این لباس در خیلی مکان ها و مهمانی های خود از ان استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ان این است که با توجه به نوع طراحی که دارد باعث میشود اندام شما زیباتر جلوه کند.




 انواع پیراهن زنانه

- پیراهن A line: این نوع پیراهن در قسمت بالا تنگ و در قسمت پایین گشاد است و شکل حرف A را می‌سازد. این پیراهن برای خانم‌هایی که می‌خواهند اندام خود را متناسب نشان دهند مناسب است.
- پیراهن Yoke: این نوع پیراهن دارای یک بندی در قسمت بالایی است که معمولا از جنس متفاوتی با بقیه پیراهن است. این بندی می‌تواند در قسمت جلو، پشت یا هر دو قسمت باشد. این پیراهن برای خانم‌هایی که می‌خواهند سینه‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهند مناسب است.
- پیراهن tent: این نوع پیراهن از قسمت شانه‌ها شروع شده و به صورت چادری به پایین می‌رود. این پیراهن برای خانم‌هایی که می‌خواهند شکم و باسن خود را پنهان کنند مناسب است.
- پیراهن Empire line: این نوع پیراهن دارای یک کمربندی در زیر سینه‌ها است که باعث می‌شود بالاتنه کوتاه‌تر و پایین‌تنه بلندتر به نظر برسد. این پیراهن برای خانم‌هایی که می‌خواهند قد خود را بلندتر نشان دهند مناسب است.
- پیراهن Dirndl: این نوع پیراهن از لباس‌های سنتی اروپایی است که دارای یک دامن گشاد و یک بالاتنه تنگ و چسبان است. این پیراهن برای خانم‌هایی که می‌خواهند کمر و سینه‌های خود را مشخص نشان دهند مناسب است.

این‌ها فقط برخی از انواع پیراهن زنانه هستند و هنوز بسیاری از سبک‌ها و طرح‌های دیگر وجود دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.